מדפסות תלת מימד רחובות

מחפשים מדפסות תלת מימד רחובות?

מדפסת תלת מימד מומלצת Polaroid PLAY Smart 3D Printer במשלוח מהיר ו 12 תשלומים ללא ריבית.

לפרטים לחצו כאן >>

 

סרטוני הדגמה :

 

מדפסות תלת מימד רחובות

מתעניינים במדפסת תלת מימד? הגעתם למקום הנכון! אז איך הטכנולוגיה המתקדמת הזו עובדת, למי זה מתאים וכמה התענוג הזה צפוי לעלות לכם – כל התשובות מחכות לכם בפנים

מדפסות תלת מימד רחובות

עד לא מזמן מדפסות תלת מימד היו שמורות רק למפעלים גדולים ולחברות ענק. כיום התחום הזה עובר שינוי ונכנס גם למשרדים ואפילו לבתים פרטיים. איך זה קרה שמוצר יקר ודי נדיר בנוף הפך לנפוץ ונגיש כל כך? ראשית, עצה וביקוש. מדפסת התלת מימד הראשונה בעולם יוצרה אי אז בשנת 1983 והייתה מוגנת באמצעות פטנט רשום. בשנת 2006 תוקפו של הפטנט פג ותחרות חופשית החלה בענף. חברות רבות בעולם ניצלו את ההזדמנות והחלו לייצר מדפסות תלת מימדיות המתאימות לשימושים שונים, ממדפסות ענק המתאימות לשימוש בתעשייה ועד מדפסות קומפקטיות וקלות משקל המיועדות לשימוש ביתי. הפריחה בתחום והשוק החופשי הובילה גם לירידה ברמת המחיר וכעת אתם יכולים להתחדש במדפסת אישית במחירים זול משמעותית מבעבר.

למה צריך בכלל מדפסת תלת מימד?

מדפסת תלת מימד מאפשרת להוציא לפועל שרטוטים ורישומים דו מימדים ולהפיק מהם תוצר תלת מימדי. הטכנולוגיה הזו משמשת ענפים שונים בתעשייה העושים שימוש בדגמים כחלק מתהליך עבודתם, כמו משרדי אדריכלים ומהנדסים, תחומים שונים בעולם הרפואה, ענף הרכב ועוד, כאשר עם הזמן השימוש במדפסת התלת מימד כחלק מתהליך העבודה נכנס והופך להיות חלק מתהליך העבודה ביותר ויותר תחומים. המדפסות הללו מפיקות דגמים תלת מימדיים המיוצרים מחומרים שונים, במקרים רבים הם עשויים מחומר פולימרי עמיד ונוח לעבודה. השימוש בדגמים מאפשר מחקר מעמיק ובחלק מהמקרים הם משמשים כחלפים, למשל בתעשיית הרכב וכן בעולם הרפואה.

מדפסת תלת מימד רחובות

מחפשים מדפסת תלת מימד ברחובות והסביבה? עכשיו תוכלו למצוא אותה במחיר אטרקטיבי במיוחד! חברת דיו אקספרס נחשבת לחברה מובילה בתחום הדיו ומוצרים שונים לתחום המדפסות. כחברה המתמחה בפתרונות לעולם המדפסות, אנו מודעים להתעניינות ההולכת וגדלה במדפסות תלת מימד לשימוש ביתי, לכן אנו משווקים את מדפסת 3D PLAY Smart מבית חברת Polaroid האמריקאית. זו מדפסת תלת מימד המתאימה למתחילים, היא קלה לשימוש גם ללא היכרות מוקדמת עם מדפסות תלת מימד ופועלת באמצעות אפליקציה המותקנת על המכשיר הנייד. בשונה ממדפסות תלת מימד אחרות המתאפיינות במראה מאסיבי וכבד, המדפסת של Polaroid מתאפיינת במראה מעוצב ומרשים. היא קומפקטית והמשקל שלה קל במיוחד, 5 ק"ג בלבד, כך שתוכלו לנייד אותה ולהעביר ממקום למקום בהתאם לצורך. היא מצוידת במסך מגע צבעוני ומצלמת WIFI מובנת המאפשרת לעקוב אחר ההדפסה מכל מקום באמצעות האפליקציה בנייד. יתרון בולט נוסף של המדפסת הזו הוא העובדה שהיא מגיעה מורכבת, כך שנחסכות מכם שעות רבות של הרכבה ראשונית.

להפיח חיים בכל שרטוט, ציור או סקיצה דו מימדים

מדפסת תלת מימדית לשימוש ביתי מתאימה למגוון רחב של צרכים. בין אם אתם זקוקים למדפסת תלת מימד לעבודתכם במשרד או בבית, עוסקים באמנות, צורפות ותחומים משיקים ובין אם אתם הורים לילדים או חובבי ג'אדגטים וטכנולוגיה שמעוניינים להתנסות בטכנולוגיה בעצמם – המדפסת הזו היא התשובה המושלמת עבורכם. המחיר שלה נגיש ונוח והתמורה שהיא מספקת גבוהה במיוחד, ביחס למחיר. אז כמה זה יעלה לכם אצלנו? מדפסת תלת מימד מחירה 1,980 ₪, כולל פריסת תשלומים נוחה, שירות ואחריות לשנה מהיבואן הרשמי בארץ – דיו אקספרס. בנוסף למדפסות תלת מימד אצלנו תוכלו למצוא מוצרים משלימים כמו חומרי גלם למדפסות תלת מימדיות, החומרים מתאימים גם לעבודה עם עט תלת מימד.

ראו גם : עט 3D

מוצרים בעגלה הקניות
0