עט תלת מימד לקניה

המדפסות התחת מימדיות הופכות אט אט לפריט מבוקש ושכיח הרבה יותר מבעבר. אם עד לפני כמה שנים היה מדובר בפלא שאפשר לראות רק בסרטים, כיום המדפסות נמצאות בהרבה מאוד משרדים, מפעלים, מחסנים וכמובן בתוך בתים פרטיים, למען שימוש אישי. אנשים עושים שימוש בהדפסות תלת מימדיות בתחומים מקצועיים רבים כמו ארכיטקטורה, עיצוב, אומנות, צעצועים ועוד, וכמובן מדפיסים בבית למען הפנאי, הסקרנות והרצון לייצר. כל מי שמחזיק במדפסת תלת מימד יודע שלפחות בהתחלה, הוא די מוגבל מבחינת היצירה, ולכן, יש צורך בחיפוש אחר מוצר אשר ייתן את הערך המוסף – עט תלת מימד לקניה פולארויד Polaroid יאפשר להשיג זאת .

כאשר מחפשים אחר עט 3D צריך להסתכל על כמה אלמנטים חשובים. יש כיום המון סוגים של עטים תלת מימדיים, ויש לבחון את הצורך של העט, את תדירות השימוש בו, את הגודל שלו וכמובן את היכולות שלו לאורך זמן. הרבה מאוד אנשים מתנסים כיום בעטים תלת מימדיים מכיוון שהם למעשה מסירים את המגבלות המובנות במדפסות התלת מימדיות ומאפשרים לצאת מהתבנית של התוכנות הבנאליות והורדת הקבצים המובנים מהרשת. העטים של חברת פולארויד מאפשרים ליצור בלי מגבלות, ולייצר דגמים ייחודיים מכל סוג, מבלי צורך בסימטריה מובנית או כל סוג של מגבלה.

מחלום למציאות

עטים תלת מימדיים משמשים כל מיני סוגי אנשים, אך היופי בהם הוא שהם מתאימים גם לשימוש של ילדים וחובבנים כאחד. עם כניסתן של המדפסות התלת מימדיות לבתים הפרטיים, יש צורך בהגברת החוויה ותחילת היצירה. העטים מאפשרים לכל אחד להרים אותם ולהדפיס מה שנראה לו לנכון. כל שרבוט סתמי יכול להפוך לצעצוע או לסוג של כלי עבודה או אלמנט של נוי, והעט הוא זה שמגשים את החלומות על הדף והופך אותם למציאות. עט תלת מימד לקניה פולארויד Polaroid משווק על ידי אתר דיו אקספרס וניתן למצוא באתר מספר סוגי עט 3D הכוללים אפילו עט תלת מימד המיועד בשביל יצירה בעץ . באתר תוכלו למצוא מוצרי תלת מימד נוספים מבית פולארויד Polaroid וכמו כן מתכלים למדפסות הזרקת דיו וטונר למדפסת לייזר מסוגים שונים.

 

עט תלת מימד לקניה

 

ראו גם : דיו למדפסת hp 652

 

מוצרים בעגלה הקניות
0